Stiu ca iti gresesc mai mereu..dar nu o fac cu rautate…iubite intalege ..in mine fierbe o gelozie nemaintalnita…te iubesc si chiar daca nu iti prea arat mi-as da viata pentru tine…nu am cuvinte ca sa iti exprim tot ceea ce simt pentru tine…nu stiu cum sa incep sa iti arat..iar daca ar stii nu as stii cum sa pun sfarsit la ceea ce voi spune…Stiu ca ma iubesti,imi spui numai cuvinte sincere,iar cand imi spui te iubesc ma topesc…intalege ca nu ma pot stapanii..abia astept sa te tin in brate si sa ne sarutam ..sa ma musti de coltishorul gurii asa cum imi spui tu…sa ma protejezi cu tine ma voi simtzi in siguranta….as vrea sa te vad in fiecare dimineatza knd ma trezesc si sa ma sarutzi pe buze …sa fim impreuna asa cum am visat amandoi…doar noi 2..intr-o lume numai a noastra..te iubesc Oacky meu..si ma jur ca nu am sa te mai ranesc cu geloziile mele si mai ales cu orgoliul meu..stiu ca am promis ca nu o sa te mai fac sa plangi..am dat gresh din nou si sincer imi pare rau..cand ti-am auzit vocea tremurand si cand ai inceput sa plangi ..parca m-ai fi condamnat la moarte..te iubesc..te vreau langa mine orice ar fi..TE IUBESC orice s-ar intamplate iubesc iubitul meu…

2 răspunsuri to “”

  1. Iubito orice mi’ai face te voi ierta mereu,amn2 gresim shi avem defecte…din greseli invatam shi dak nu trecem prin asa ceva nu avem cum sa le invatam,te iubesc mult de tot oacKy gurl…soon our dreams will become true

  2. ilovetherain Says:

    wov Uh oacky boy :X:X

Lasă un răspuns

